Ja, in alle e5-boetieks kan je onze duurzamere items aankopen met de koopkrachtpremie. Het is momenteel niet mogelijk om in de webshop met de koopkrachtpremie te betalen.
Je kan je klantgegevens steeds wijzigen via je online account, rechts bovenin de website. Nadat je bent ingelogd, zie je aan de linkerzijde een verwijzing naar je accountinformatie en je adresboek. Hier kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.
Onze klantendienst staat altijd voor je klaar. Je kan op werkdagen van 9u tot 17u contact met ons opnemen via het contactformulier, via e-mail (contact@e5.be) of door te bellen naar +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden.
Ben je op zoek naar de contactgegevens van je favoriete winkel? Zoek je winkel via de winkelzoeker, op de winkelpagina’s vind je de contact- en adresgegevens.
Geen ervaring met online shoppen? Om het jou zo eenvoudig mogelijk te maken, hebben we een stappenplan uitgeschreven zodat jij moeiteloos een bestelling kan plaatsen. Het stappenplan lees je hier.
Heb je toch nog problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.
We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5.be.
Liever in één van onze winkels shoppen met je fysieke cadeaubon, maar nadert de vervaldatum? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.
Onze klantendienst staat altijd voor je klaar. Je kan op werkdagen van 9u tot 17u contact met ons opnemen via het contactformulier, via e-mail (contact@e5.be) of door te bellen naar +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden.
Ben je op zoek naar de contactgegevens van je favoriete winkel? Zoek je winkel via de winkelzoeker, op de winkelpagina’s vind je de contact- en adresgegevens.
Het BeCommerce label is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet in de BeLux, gebaseerd op de waarden van het Thuiswink.org waarborg. e5 respecteert naast de Belgische wetgeving ook de strenge gedragscode van Becommerce. Bij e5 shop je veilig en betrouwbaar online.
Wij doen onze uiterste best om je goed in je vel te laten voelen. Heb je toch een klacht, dan kan je ons altijd contacteren via onze klantendienst op het e-mailadres contact@e5.be of telefonisch via het nummer +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden en samen met jou naar een oplossing zoeken voor het probleem.
Ook kan je voor buitenrechtelijke geschillen terecht bij het Europese ODR platform. Dit internetplatform is opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen.
Je hebt een e-mail gekregen die van e5 afkomstig lijkt te zijn? Controleer of het niet om een valse e-mail gaat:
Wat moet je doen als je een valse e-mail hebt ontvangen?
1. Deel nooit je persoonlijke gegevens.
Te laat? Heb je toch je persoonlijke gegevens gedeeld? Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je account.
2.Antwoord niet op een phishing e-mail.
Te laat? Heb je toch een frauduleuze e-mail beantwoord? Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je account.
3. Klik nooit op een link in een valse e-mail.
Te laat? Heb je toch op een link geklikt? Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je account & scan je computer op virussen.
4. Verwittig ons.
Zend de e-mails door als bijlage in een nieuwe mail (dus niet doorsturen) naar onze klantendienst of bel ons op +32 3 760 39 75.
5. Doe aangifte via het nationale meldpunt voor misleiding, fraude & oplichting.
Het Meldpunt is een samenwerkingsverband van de Federale Politie, de FOD Financiën, de FOD Economie, de Sociale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (SIOD), het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen en het Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten.
Het meldpunt geeft je gericht advies en nuttige contactgegevens. Indien nodig stellen de bevoegde instanties een onderzoek in.
Wij raden je aan om een persoonlijke account aan te maken. Registeren doe je maar één keer en gaat snel. Dit zijn je voordelen als geregistreerde online shopper:
Je hebt ook de mogelijkheid om via een gastaccount te bestellen. De verzendgegevens worden nadien niet bewaard, bij een volgende bestelling moet je de gegevens steeds opnieuw invoeren.
Je kan je klantgegevens steeds wijzigen via je online account, rechts bovenin de website. Nadat je bent ingelogd, zie je aan de linkerzijde een verwijzing naar je accountinformatie en je adresboek. Hier kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.
Je kan je wachtwoord resetten via de link "wachtwoord vergeten?" Je vindt deze link in het inlogscherm rechts bovenin de website. Geef het e-mailadres van je e5-account in en je ontvangt van ons een e-mail met verdere instructies om je paswoord te wijzigen.
Heb je geen mail van ons ontvangen om je wachtwoord te resetten? Mogelijk ben je nog niet geregistreerd met dit e-mailadres. Registreer je of check even of de gegevens waarmee je wilt inloggen correct zijn.
Heb je geen nieuw paswoord aangevraagd, maar wel een e-mail ontvangen? Negeer en verwijder dan de e-mail.
Heb je vragen of problemen met je account? Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier, via contact@e5.be of bel naar +32 3 760 39 75. Wij staan iedere werkdag voor je klaar van 9u tot 17u.
Je kan je wachtwoord wijzigen door in te loggen in je account. Het inlogscherm vind je rechtsboven op onze website. Via het tabblad accountinformatie heb je de mogelijkheid om je wachtwoord aan te passen. Volg hiervoor de instructies op het scherm.
Bij vragen of problemen staat onze klantendienst altijd voor je klaar. Neem contact op via het contactformulier, via contact@e5.be of bel naar +32 3 760 39 75 (op werkdagen van 9u tot 17u).
Geen ervaring met online shoppen? Om het jou zo eenvoudig mogelijk te maken, hebben we een stappenplan uitgeschreven zodat jij moeiteloos een bestelling kan plaatsen. Het stappenplan lees je hier.
Heb je toch nog problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.
Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. Wij kijken vervolgens of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren.
Als dit niet meer mogelijk is, kan je pakket altijd gratis geretourneerd worden via een e5-winkel in je buurt of een DPD parcelshop.
Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Met een online account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van al je bestellingen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.
Na het betalen van je bestelling krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
Je krijgt ook een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.
Heb je geen e-mail gekregen?
Je kan je online bestelling betalen met:
Bancontact / Mister Cash
Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Je kan met Mister Cash direct je aankopen betalen in je eigen vertrouwde bankomgeving. Als je de betaling wil uitvoeren met je Bancontactkaart heb je een kaartlezer nodig.
Of gebruik eenvoudig de Bancontact-app zonder kaartlezer.
Kredietkaart: Visa, MasterCard, American Express
Je kan gemakkelijk en veilig betalen via kredietkaarten van Visa, MasterCard of American Express. Alle MultiSafepay-creditcardtransacties worden uitgevoerd met ondersteuning van het 3D Secure-programma. Met de 3D Secure code, een code die alleen jij als eigenaar van de kaart weet, ben je nog beter beschermd tegen fraude en gegarandeerd van een veilige betaling.
Daarnaast zijn je aankopen met een kredietkaart ook verzekerd in het geval er iets fout mocht gaan met je bestelling.
PayPal
Om deze betaalmethode te gebruiken heb je een PayPal-account nodig. Eens je een Paypal-account hebt, kan je met je e-mailadres en wachtwoord eenvoudig en snel de betaling uitvoeren zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.
iDeal
iDeal is de populairste online betaalmethode waarmee onze Nederlandse klanten snel en veilig kunnen betalen via hun eigen vertrouwde bank.
Wij kunnen een factuur opmaken voor je bestelling.
Bezorg ons de firmanaam, het adres en het BTW-nummer via contact@e5.be of bel naar +32 3 760 39 75 met vermelding van het nummer van je bestelling.
We garanderen een 100% veilige betaling via onze partner MultiSafepay, een betaalprovider met jarenlange ervaring die hoge eisen stelt aan veilig en betrouwbaar online betalen.
Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding, dit kan je zien aan het adres van de betaalpagina dat begint met https://.
Alle betalingen vinden plaats aan MultiSafepay, dit zal je ook op je rekeningafschrift terugzien.
MultiSafepay verifieert de betaalgegevens en informeert e5 wanneer de betaling in orde is en de bestelling geleverd mag worden.
e5 heeft geen inzicht in je kaartgegevens en uiteraard worden je betaalgegevens nooit aan derde partijen verstrekt.
Meer informatie over onze betaalprovider is te vinden op: www.multisafepay.com
Neen, met een tegoedbon verkregen in de winkel kan je helaas niet betalen in onze webshop.
Wij verzenden onze bestellingen via onze partner DPD, één van de grootste logistiek dienstverleners in Europa. Bestellingen worden geleverd in België en onze buurlanden, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.
Ja, zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met de track en trace code van je bestelling. DPD zal je een dag voor levering een bericht sturen met de melding dat het pakket de volgende dag zal worden bezorgd.
Op de ochtend van de bezorging krijg je een bericht van DPD hoe laat je de chauffeur mag verwachten.
De leverindicatie is tot op 1 uur nauwkeurig. In deze e-mail vind je tevens een link waarmee je de locatie van je pakket live op een kaart kan volgen, zo weet je precies waar de chauffeur zich bevindt en hoe laat je het pakket mag verwachten.
Bestellingen kunnen geleverd worden in België en onze buurlanden, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.
Als je niet thuis bent op het moment van levering, zal de bezorger van DPD een briefje in je brievenbus achterlaten. Je pakje wordt dan naar de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop gebracht, via mail laat DPD je weten waar en wanneer je je pakje kan ophalen.
Wij streven naar 100% klanttevredenheid.
Indien je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen, kan je deze binnen 30 dagen na ontvangst volledig kosteloos naar ons terugsturen.
Dat kan op de volgende 2 manieren:
1) GRATIS retour via een e5-winkel in je buurt
2) GRATIS retour via een DPD Pickup Parcelshop
De terugzending via een DPD afhaalpunt is volledig gratis. Indien de terugzending via een andere wijze gebeurt, is dit op eigen kosten.
Indien je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen, kan je deze binnen 30 dagen na ontvangst volledig kosteloos via een DPD afhaalpunt naar ons terugsturen in België, Nederland, Frankrijk, Luxemburg of Duitsland.
Dat werkt op de volgende manier:
De terugzending via een DPD afhaalpunt is volledig gratis. Indien de terugzending via een andere wijze gebeurt, is dit op eigen kosten.
Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen, alle geretourneerde aankopen terugbetalen, mits de artikelen ongedragen en onbeschadigd zijn en de prijskaartjes nog aangehecht zijn.
Juwelen, panty’s, shapewear en ondergoed worden om hygiënische redenen niet teruggenomen.
Op het moment dat wij je retour ontvangen en verwerkt hebben zal je van ons een e-mail ontvangen met een overzicht van de geretourneerde artikelen.
De terugbetaling zal gebeuren via dezelfde betaalmethode waarmee je de bestelling hebt betaald.
Het totale retourbedrag wordt verrekend op basis van de eenheidsprijs van de retourartikelen.
Tijdens de solden of een ander actiemoment is de eenheidsprijs de gereduceerde prijs.
Bij een volledige retour wordt de verzendkost (indien van toepassing) ook terugbetaald.
Bij een gedeeltelijke retour niet, aangezien je een deel van je bestelling gehouden hebt.
Je hebt het recht om binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling, van je koop op afstand af te zien. Herroepen van een order kan je doen door gebruik te maken van het herroepingsformulier op onze website.
Ja, alle prijzen in de webshop zijn in euro en inclusief 21% btw.
Als je op zoek bent naar een specifiek artikel, kan je een zoekwoord intypen in het zoekveld bovenaan in de website. Bijvoorbeeld “zwart kleedje”.
Weet je het artikelnummer van een product? Ook hierop kan je zoeken via de zoekfunctie.
Om je zoekopdracht te verfijnen, kan je de filters gebruiken. Bijvoorbeeld op kleur, maat, merk of prijs.
Via onze webshop vind je een ruim aanbod van de artikelen die ook in de winkels te koop zijn. Het assortiment kan wel verschillen per e5-winkel en de webshop.
Op de winkelpagina's van onze website kan je het merkenassortiment per winkel terugvinden.
Indien een product niet beschikbaar is in je favoriete winkel, kan de winkel het product voor je bestellen.
Uiteraard kan je ook eenvoudig en snel bestellen via de webshop en laten leveren waar je wil. In het assortiment van de webshop zitten er soms artikelen die niet via de winkel verkrijgbaar zijn. Dit wordt dan bij het artikel aangegeven via het label “web only”.
Je vindt het artikel, maar je maat staat er niet meer bij? Dan is deze maat uitverkocht, zowel online als in de winkel.
Heb je een artikel in de winkel gezien, maar zie je het niet online? Laat ons dit gerust weten en wij kijken het voor jou na.
Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Wij vinden het belangrijk om kleding van hoge kwaliteit te leveren.
Als een artikel helaas toch niet voldoet aan jouw verwachtingen, kan je het artikel terugbrengen naar een e5-winkel. Indien mogelijk met kassaticket of retourbon in geval van een aankoop via de webshop. De verkoopster bekijkt samen met jou de klacht en zorgt voor de verdere afhandeling.
Als wij ondanks intensieve controle helaas een kwaliteitsprobleem constateren, zullen wij al onze klanten hierover informeren. Je ontvangt dan een brief en hebt altijd de mogelijkheid om het artikel te retourneren in een e5-winkel naar keuze.
Heb je hier nog vragen over, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantendienst.
Stel je vraag via ons contactformulier, bel naar +32 3 760 39 75 of mail naar contact@e5.be
Jazeker, dat is onze specialiteit. Onze winkelmedewerkers helpen je graag met al je vragen en stijladvies. Ook online proberen wij je te inspireren met onze collecties en stijltips.
Daarnaast bieden we je de MyStyle service. Een service waarbij we tijdens een sessie van 1 uur persoonlijk kledingadvies op maat van jouw stijl en figuur geven in een e5-boetiek naar keuze, op een voor jou geschikt moment.
Maak vrijblijvend een afspraak en trakteer jezelf op een stralende outfit.
Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de winkel waar je een afspraak hebt gemaakt of contacteer onze klantendienst.
Wij zullen je bestaande afspraak annuleren en een nieuwe afspraak voor je inplannen.
Tijdens een gratis MyStyle sessie van 1 uur met één van onze Personal Shoppers krijg je persoonlijk kledingadvies op maat van jouw stijl en figuur.
Omdat iedereen anders is en je zeker wil zijn van een perfecte outfit, nemen we onze tijd.
De Personal Shopper luistert naar jouw wensen en selecteert samen met jou kleding en accessoires. Resultaat: een stralende nieuwe look.
Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de winkel of contacteer onze klantendienst via contact@e5.be of bel naar +32 3 760 39 75