We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5mode.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5mode.be.
Liever in één van onze winkels shoppen met je fysieke cadeaubon, maar nadert de vervaldatum? Of is je cadeaubon komen te vervallen gedurende de verplichte sluiting van onze winkels? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.
Bezorging in een e5-winkel naar keuze is altijd gratis.
Bestellingen bij registratie:
Worden gratis geleverd op een adres of in een DPD afhaalpunt. Dit geldt ook voor leveringen naar onze buurlanden: Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.
Bestellingen zonder registratie:
Voor bestellingen die zonder registratie geleverd worden op een adres of in een DPD afhaalpunt in België en onze buurlanden, betaal je € 4,99 verzendkosten.
Je kan je klantgegevens steeds wijzigen via je online account, hiervoor moet je rechts bovenin de website inloggen. Nadat je bent ingelogd, zie je aan de linkerzijde een verwijzing naar je accountinformatie en je adresboek. Hier kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.
Geen ervaring met online shoppen? Om het jou zo eenvoudig mogelijk te maken, hebben we een stappenplan uitgeschreven zodat jij moeiteloos een bestelling kan plaatsen. Het stappenplan lees je hier.
Heb je toch nog problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.
Wij doen onze uiterste best om je goed in je vel te laten voelen. Heb je toch een klacht, dan kan je ons altijd contacteren via onze klantendienst op het e-mailadres contact@e5.be of telefonisch via het nummer +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden en samen met jou naar een oplossing zoeken voor het probleem.
Ook kan je voor buitenrechtelijke geschillen terecht bij het Europese ODR platform. Dit internetplatform is opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen.
Het BeCommerce label is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet in de BeLux, gebaseerd op de waarden van het Thuiswink.org waarborg. e5 respecteert naast de Belgische wetgeving ook de strenge gedragscode van Becommerce. Bij e5 shop je veilig en betrouwbaar online.
Je hebt een e-mail gekregen die van e5 afkomstig lijkt te zijn? Controleer of het niet om een valse e-mail gaat:
Wat moet je doen als je een valse e-mail hebt ontvangen?
1. Deel nooit je persoonlijke gegevens.
Te laat? Heb je toch je persoonlijke gegevens gedeeld? Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je account.
2.Antwoord niet op een phishing e-mail.
Te laat? Heb je toch een frauduleuze e-mail beantwoord? Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je account.
3. Klik nooit op een link in een valse e-mail.
Te laat? Heb je toch op een link geklikt? Verander zo snel mogelijk het wachtwoord van je account & scan je computer op virussen.
4. Verwittig ons.
Zend de e-mails door als bijlage in een nieuwe mail (dus niet doorsturen) naar onze klantendienst of bel ons op +32 3 760 39 75.
5. Doe aangifte via het nationale meldpunt voor misleiding, fraude & oplichting.
Het Meldpunt is een samenwerkingsverband van de Federale Politie, de FOD Financiën, de FOD Economie, de Sociale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (SIOD), het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen en het Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten.
Het meldpunt geeft je gericht advies en nuttige contactgegevens. Indien nodig stellen de bevoegde instanties een onderzoek in.
Onze klantendienst staat altijd voor je klaar. Je kan op werkdagen van 9u tot 17u contact met ons opnemen via het contactformulier, via e-mail (contact@e5.be) of door te bellen naar +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden.
Ben je op zoek naar de contactgegevens van je favoriete winkel? Zoek je winkel via de winkelzoeker, op de winkelpagina’s vind je de contact- en adresgegevens.
Als je een eerste aankoop doet in de winkel, zal de winkelmedewerkster je de mogelijkheid bieden om een klantenkaart aan te maken.
Ben je nog geen klant bij e5 en maak je een online account? Dan wordt in onze systemen een klantenkaart aan je toegekend.
Door klant te worden van e5 mode, ben je altijd als eerste op de hoogte van nieuwe collecties, trends en events. Bovendien profiteer je van exclusieve kortingen. Met een online account bestel je gemakkelijk, je verzendadressen worden bewaard en je hebt direct inzicht in je aankopen.
Heb je nog een vraag over je klantgegevens en klantenkaart? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst.
Ja, wanneer je in de winkel een klantenkaart hebt ontvangen, ben je geregistreerd als e5 klant in ons systeem. Bij het aanmaken van een online account, controleren wij of je gegevens bij ons bekend zijn en koppelen wij je gegevens aan je bestaande klantenkaart. Zowel alle online aankopen als aankopen in je e5-winkel worden op je persoonlijke klantenkaart geregistreerd.
Wij raden je aan om een persoonlijke account aan te maken. Registeren doe je maar één keer en gaat snel. Dit zijn je voordelen als geregistreerde online shopper:
Je hebt ook de mogelijkheid om via een gastaccount te bestellen. We hebben nog steeds verzendgegevens nodig om je bestelling te kunnen verwerken. Deze gegevens worden nadien niet bewaard, bij een volgende bestelling moet je de gegevens steeds opnieuw invoeren.
Je kan je wachtwoord resetten via de link "wachtwoord vergeten?" Je vindt deze link in het inlogscherm rechts bovenin de website. Na het klikken op deze link kan je je e-mailadres opgeven waarmee je een account hebt aangemaakt. Hierna zal je een e-mail ontvangen met een link naar onze website en instructies om je paswoord te wijzigen.
Heb je geen nieuw paswoord aangevraagd, maar wel een e-mail ontvangen? Negeer en verwijder dan de e-mail.
Heb je vragen of problemen met je account? Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier, via contact@e5.be of bel naar +32 3 760 39 75. Wij staan iedere werkdag voor je klaar van 9u tot 17u.
Het is momenteel niet mogelijk om telefonisch of via e-mail een bestelling te plaatsen. Als er vragen of problemen zijn tijdens het online bestelproces, staat onze klantendienst altijd voor je klaar om te helpen.
Ja, dat kan! De lay-out van onze website past zich automatisch aan aan je scherm. Het bestelproces verloopt zoals het bestellen via een desktopcomputer.
Betalingen kunnen eenvoudig gebeuren zonder kaartlezer via de Bancontact-app of via Paypal.
Problemen of vragen? Je kan altijd contact opnemen met onze klantendienst.
Per ongeluk een verkeerde maat besteld?
Zodra je bestelling betaald is, doen wij er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om de producten in je bestelling te wijzigen. Je kan uiteraard altijd wel gratis retourneren via een e5-winkel of een DPD Pickup parcelshop.
Een fout in je leveradres?
Zolang het pakket nog niet klaargemaakt is voor verzending, kunnen wij het leveradres voor je aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantendienst via het nummer +32 3 760 39 75.
Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Met een online account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van al je bestellingen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.
Wij kunnen een factuur opmaken voor je bestelling.
Bezorg ons de firmanaam, het adres en het BTW-nummer via contact@e5.be of bel naar +32 3 760 39 75 met vermelding van het nummer van je bestelling.
Je kan je online bestelling betalen met:
Bancontact / Mister Cash
Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Je kan met Mister Cash direct je aankopen betalen in je eigen vertrouwde bankomgeving. Als je de betaling wil uitvoeren met je Bancontactkaart heb je een kaartlezer nodig.
Of gebruik eenvoudig de Bancontact-app zonder kaartlezer.
Kredietkaart: Visa, MasterCard, American Express
Je kan gemakkelijk en veilig betalen via kredietkaarten van Visa, MasterCard of American Express. Alle MultiSafepay-creditcardtransacties worden uitgevoerd met ondersteuning van het 3D Secure-programma. Met de 3D Secure code, een code die alleen jij als eigenaar van de kaart weet, ben je nog beter beschermd tegen fraude en gegarandeerd van een veilige betaling.
Daarnaast zijn je aankopen met een kredietkaart ook verzekerd in het geval er iets fout mocht gaan met je bestelling.
PayPal
Om deze betaalmethode te gebruiken heb je een PayPal-account nodig. Eens je een Paypal-account hebt, kan je met je e-mailadres en wachtwoord eenvoudig en snel de betaling uitvoeren zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.
iDeal
iDeal is de populairste online betaalmethode waarmee onze Nederlandse klanten snel en veilig kunnen betalen via hun eigen vertrouwde bank.
Neen, met een tegoedbon verkregen in de winkel kan je helaas niet betalen in onze webshop.
We garanderen een 100% veilige betaling via onze partner MultiSafepay, een betaalprovider met jarenlange ervaring die hoge eisen stelt aan veilig en betrouwbaar online betalen.
Alle betalingen vinden plaats via een beveiligde verbinding, dit kan je zien aan het adres van de betaalpagina dat begint met https://.
Alle betalingen vinden plaats aan MultiSafepay, dit zal je ook op je rekeningafschrift terugzien.
MultiSafepay verifieert de betaalgegevens en informeert e5 mode wanneer de betaling in orde is en de bestelling geleverd mag worden.
e5 mode heeft geen inzicht in je kaartgegevens en uiteraard worden je betaalgegevens nooit aan derde partijen verstrekt.
Meer informatie over onze betaalprovider is te vinden op: www.multisafepay.com
Wij hanteren een levertijd van 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling.
Wij leveren op weekdagen van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen.
Als je hebt gekozen voor levering in een e5-winkel, word je door ons per e-mail geïnformeerd wanneer het pakket voor je klaar ligt in de winkel.
Als je hebt gekozen voor levering op een adres of in een DPD Pickup parcelshop, informeren wij je per e-mail zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten. In deze verzendbevestiging vind je een track en trace link waarmee je je pakket kunt volgen. Je wordt ook via e-mail op de hoogte gebracht door DPD over de bezorging van je pakket.
Het is momenteel niet mogelijk om tijdens het plaatsen van je bestelling een bezorgdatum te kiezen.
Wij streven ernaar dat je pakket binnen 2 tot 4 werkdagen na ontvangst wordt bezorgd.
Uiteraard vinden wij een gebruiksvriendelijke bezorging op een voor jou passend moment belangrijk.
Daarom stuurt DPD een e-mailbericht een dag voordat je pakket zal worden bezorgd.
Je hebt dan nog de mogelijkheid om je levering aan te passen. Hoe je deze wijzigingen moet doorgeven vind je terug in de e-mail van DPD.
De volgende aanpassingen zijn mogelijk:
Op de ochtend van de levering word je door DPD via e-mail geïnformeerd over het tijdstip van levering.
De leveringsvensters zijn tot op 1 uur nauwkeurig.
Ja, zodra je pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met de track en trace code van je bestelling. DPD zal je een dag voor levering een bericht sturen met de melding dat het pakket de volgende dag zal worden bezorgd.
Op de ochtend van de bezorging krijg je een bericht van DPD hoe laat je de chauffeur mag verwachten.
De leverindicatie is tot op 1 uur nauwkeurig. In deze e-mail vind je tevens een link waarmee je de locatie van je pakket live op een kaart kan volgen, zo weet je precies waar de chauffeur zich bevindt en hoe laat je het pakket mag verwachten.
Wij verzenden onze bestellingen via onze partner DPD, één van de grootste logistiek dienstverleners in Europa. Bestellingen worden geleverd in België en onze buurlanden, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.
Indien je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen, kan je deze binnen 30 dagen na ontvangst volledig kosteloos via een DPD afhaalpunt naar ons terugsturen.
Dat werkt op de volgende manier:
De terugzending via een DPD afhaalpunt is volledig gratis. Indien de terugzending via een andere wijze gebeurt, is dit op eigen kosten.
Indien je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen, kan je deze binnen 30 dagen na ontvangst volledig kosteloos via een DPD afhaalpunt naar ons terugsturen in België, Nederland, Frankrijk, Luxemburg of Duitsland.
Dat werkt op de volgende manier:
De terugzending via een DPD afhaalpunt is volledig gratis. Indien de terugzending via een andere wijze gebeurt, is dit op eigen kosten.
Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen, alle geretourneerde aankopen terugbetalen, mits de artikelen ongedragen en onbeschadigd zijn en de prijskaartjes nog aangehecht zijn.
Op het moment dat wij je retour ontvangen en verwerkt hebben zal je van ons een e-mail ontvangen met een overzicht van de geretourneerde artikelen.
De terugbetaling zal gebeuren via dezelfde betaalmethode waarmee je de bestelling hebt betaald.
Het totale retourbedrag wordt verrekend op basis van de eenheidsprijs van de retourartikelen.
Tijdens de solden of een ander actiemoment is de eenheidsprijs de gereduceerde prijs.
Wanneer je een korting genoot bij de bestelling, zal deze korting ook mee verrekend worden bij het retourbedrag.
Bij een volledige retour wordt de verzendkost (indien van toepassing) ook terugbetaald.
Bij een gedeeltelijke retour niet, aangezien je een deel van je bestelling gehouden hebt.
Je hebt het recht om binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling, van je koop op afstand af te zien. Herroepen van een order kan je doen door gebruik te maken van het herroepingsformulier op onze website.
Nee, de check & reserve functionaliteit is momenteel helaas niet beschikbaar. Je kan je favoriete artikelen wel online bestellen en afhalen in je favoriete e5-winkel.
Ja, alle prijzen in de webshop zijn in euro en inclusief 21% btw.
Ja, alle producten die in onze webshop besteld kunnen worden, zijn op voorraad*. Het kan gebeuren dat een maat uitverkocht is, in dat geval kan je de maat niet selecteren en bestellen.
* behalve uitzonderlijke fouten
Als je op zoek bent naar een specifiek artikel, kan je een zoekwoord intypen in het zoekveld bovenaan in de website. Bijvoorbeeld “zwart kleedje”.
Weet je het artikelnummer van een product? Ook hierop kan je zoeken via de zoekfunctie.
Om je zoekopdracht te verfijnen, kan je de filters gebruiken. Bijvoorbeeld op kleur, maat, merk of prijs.
Via onze webshop vind je een ruim aanbod van de artikelen die ook in de winkels te koop zijn. Het assortiment kan wel verschillen per e5-winkel en de webshop.
Op de winkelpagina's van onze website kan je het merkenassortiment per winkel terugvinden. Ook kan je via de webshop de winkelvoorraad per product raadplegen. Zo heb je direct zicht waar je favoriete product beschikbaar is.Als je zeker wil zijn dat het product nog voor je beschikbaar is in de winkel, reserveer het dan direct online, gratis en zonder aankoopverplichting.
Indien een product niet beschikbaar is in je favoriete winkel, kan de winkel het product voor je proberen bestellen.
Uiteraard kan je ook eenvoudig en snel bestellen via de webshop en laten leveren waar je wil. In het assortiment van de webshop zitten er soms artikelen die niet via de winkel verkrijgbaar zijn. Dit wordt dan bij het artikel aangegeven via het label “exclusief online”.
Je vindt het artikel, maar je maat staat er niet meer bij? Dan is deze maat uitverkocht, zowel online als in de winkel.
Heb je een artikel in de winkel gezien, maar zie je het niet online? Laat ons dit gerust weten en wij kijken het voor jou na.
Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de winkel waar je een afspraak hebt gemaakt of contacteer onze klantendienst.
Wij zullen je bestaande afspraak annuleren en een nieuwe afspraak voor je inplannen.
Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de winkel of contacteer onze klantendienst via contact@e5.be of bel naar +32 3 760 39 75
De afspraak met je Personal Shopper duurt ongeveer 1 uur.
Tijdens een gratis MyStyle sessie van 1 uur met één van onze Personal Shoppers krijg je persoonlijk kledingadvies op maat van jouw stijl en figuur.
Omdat iedereen anders is en je zeker wil zijn van een perfecte outfit, nemen we onze tijd.
De Personal Shopper luistert naar jouw wensen en selecteert samen met jou kleding en accessoires. Resultaat: een stralende nieuwe look.