Jazeker, in het bestelproces kan je kiezen voor een ander afleveradres dan je factuuradres.
Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de bedrijfsnaam aan in het daarvoor bestemde veld. Zo ben je zeker dat je pakket op de juiste plaats bezorgd kan worden.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en betaald, krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
Je krijgt tevens een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.
Heb je geen e-mail gekregen?
Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantendienst. Wij kijken vervolgens of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren.
Als dit niet meer mogelijk is, kan je pakket altijd gratis geretourneerd worden via een e5-winkel in je buurt of een DPD parcelshop.
Na het betalen van je bestelling krijg je een pagina te zien met de bevestiging van je order en je ordernummer.
Je krijgt ook een orderbevestiging via e-mail toegestuurd en zal op de hoogte worden gehouden van de orderstatus.
Heb je geen e-mail gekregen?
Ja, wij versturen onze bestellingen ook naar onze buurlanden: Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.
Je kan het gewenste adres invoeren tijdens het bestelproces.
Voor levering naar het buitenland hanteren wij dezelfde verzendkosten als voor een levering in België: gratis verzending naar je thuis of in een DPD afhaalpunt naar keuze bij registratie.
Retourneren is altijd gratis.
Geen ervaring met online shoppen? Om het jou zo eenvoudig mogelijk te maken, hebben we een stappenplan uitgeschreven zodat jij moeiteloos een bestelling kan plaatsen. Het stappenplan lees je hier.
Heb je toch nog problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.
Het is momenteel niet mogelijk om telefonisch of via e-mail een bestelling te plaatsen. Als er vragen of problemen zijn tijdens het online bestelproces, staat onze klantendienst altijd voor je klaar om te helpen.
Ja, dat kan! De lay-out van onze website past zich automatisch aan aan je scherm. Het bestelproces verloopt zoals het bestellen via een desktopcomputer.
Betalingen kunnen eenvoudig gebeuren zonder kaartlezer via de Bancontact-app of via Paypal.
Problemen of vragen? Je kan altijd contact opnemen met onze klantendienst.
Het is niet verplicht om je te registeren, maar een online account biedt wel een aantal voordelen. Met een online account worden je gegevens bij elk order automatisch ingevuld. Ook heb je een handig overzicht van al je bestellingen. Als je dat liever niet wil, kan je ook als gast bestellen.
Per ongeluk een verkeerde maat besteld?
Zodra je bestelling betaald is, doen wij er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om de producten in je bestelling te wijzigen. Je kan uiteraard altijd wel gratis retourneren via een e5-winkel of een DPD Pickup parcelshop.
Een fout in je leveradres?
Zolang het pakket nog niet klaargemaakt is voor verzending, kunnen wij het leveradres voor je aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk telefonisch contact op met onze klantendienst via het nummer +32 3 760 39 75.