Veelgestelde vragen

e5 klantenkaart

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    Je kan je wachtwoord wijzigen door in te loggen in je account. Het inlogscherm vind je rechtsboven op onze website. Via het tabblad accountinformatie heb je de mogelijkheid om je wachtwoord aan te passen. Volg hiervoor de instructies op het scherm.

    Bij vragen of problemen staat onze klantendienst altijd voor je klaar. Neem contact op via het contactformulier, via contact@e5.be of bel naar +32 3 760 39 75 (op werkdagen van 9u tot 17u). 

  • Hoe kan ik een klantenkaart van e5 ontvangen en wat zijn de voordelen?

    Als je een eerste aankoop doet in de winkel, zal de winkelmedewerkster je de mogelijkheid bieden om een klantenkaart aan te maken.
    Ben je nog geen klant bij e5 en maak je een online account? Dan geniet je dezelfde voordelen als klanten met een e5 klantenkaart.

    Door klant te worden van e5, ben je altijd als eerste op de hoogte van nieuwe collecties, trends en events. Bovendien profiteer je van exclusieve kortingen. Met een online account bestel je gemakkelijk, je verzendadressen worden bewaard en je hebt direct inzicht in je aankopen en geniet van GRATIS verzending.

    Heb je nog een vraag over je klantgegevens en klantenkaart? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst.

  • Ik heb in de winkel een klantenkaart ontvangen. Worden mijn online aankopen op deze kaart geregistreerd?

    Ja, wanneer je in de winkel een klantenkaart hebt ontvangen, ben je geregistreerd als e5 klant in ons systeem. Bij het aanmaken van een online account, controleren wij of je gegevens bij ons bekend zijn en koppelen wij je gegevens aan je bestaande klantenkaart. Zowel alle online aankopen als aankopen in je e5-winkel worden op je persoonlijke klantenkaart geregistreerd.

  • Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

    Wij raden je aan om een persoonlijke account aan te maken. Registeren doe je maar één keer en gaat snel. Dit zijn je voordelen als geregistreerde online shopper:

    • Sneller bestellen: je hoeft niet telkens je gegevens opnieuw in te vullen. 
    • Je betaalt geen verzendkosten.
    • Eenvoudig je persoonlijke gegevens bewerken. 
    • Overzichtelijk al je online bestellingen beheren. 
    • Als eerste op de hoogte van onze acties en nieuwtjes.

    Je hebt ook de mogelijkheid om via een gastaccount te bestellen. De verzendgegevens worden nadien niet bewaard, bij een volgende bestelling moet je de gegevens steeds opnieuw invoeren.

  • Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?

    Je kan je klantgegevens steeds wijzigen via je online account, rechts bovenin de website. Nadat je bent ingelogd, zie je aan de linkerzijde een verwijzing naar je accountinformatie en je adresboek. Hier kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

    Je kan je wachtwoord resetten via de link "wachtwoord vergeten?" Je vindt deze link in het inlogscherm rechts bovenin de website. Geef het e-mailadres van je e5-account in en je ontvangt van ons een e-mail met verdere instructies om je paswoord te wijzigen.

    Heb je geen mail van ons ontvangen om je wachtwoord te resetten? Mogelijk ben je nog niet geregistreerd met dit e-mailadres. Registreer je of check even of de gegevens waarmee je wilt inloggen correct zijn.

    Heb je geen nieuw paswoord aangevraagd, maar wel een e-mail ontvangen? Negeer en verwijder dan de e-mail.

    Heb je vragen of problemen met je account? Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier, via contact@e5.be of bel naar +32 3 760 39 75. Wij staan iedere werkdag voor je klaar van 9u tot 17u. 

Terug naar overzicht