Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Betaal ik verzendkosten?

    Bezorging in een e5-winkel naar keuze is altijd gratis.

    Bestellingen bij registratie:
    Worden gratis geleverd op een adres of in een DPD afhaalpunt. Dit geldt ook voor leveringen naar onze buurlanden: Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

    Bestellingen zonder registratie:
    Voor bestellingen die zonder registratie geleverd worden op een adres of in een DPD afhaalpunt in België en onze buurlanden, betaal je € 4,99 verzendkosten.

  • Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?

    Je kan je klantgegevens steeds wijzigen via je online account, rechts bovenin de website. Nadat je bent ingelogd, zie je aan de linkerzijde een verwijzing naar je accountinformatie en je adresboek. Hier kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.

  • Hoe kan ik jullie contacteren?

    Onze klantendienst staat altijd voor je klaar. Je kan op werkdagen van 9u tot 17u contact met ons opnemen via het contactformulier, via e-mail (contact@e5.be) of door te bellen naar +32 3 760 39 75. Wij zullen je bericht zo snel mogelijk beantwoorden.

    Ben je op zoek naar de contactgegevens van je favoriete winkel? Zoek je winkel via de winkelzoeker, op de winkelpagina’s vind je de contact- en adresgegevens.

  • Hoe plaats ik een online bestelling?

    Geen ervaring met online shoppen? Om het jou zo eenvoudig mogelijk te maken, hebben we een stappenplan uitgeschreven zodat jij moeiteloos een bestelling kan plaatsen. Het stappenplan lees je hier.

    Heb je toch nog problemen met het plaatsen van je bestelling? Twijfel niet en contacteer onze klantendienst bij vragen of problemen.

  • Kan ik mijn bestelling betalen met een cadeaubon?

    We krijgen vaak de vraag of onze cadeaubonnen ook online op e5.be te gebruiken zijn. Helaas is dat nog niet mogelijk in onze webshop, waarvoor onze oprechte excuses. Omdat wij jou graag tevreden zien, kan je vanaf nu je cadeaubon wel omruilen voor een online variant. Vraag hier je online giftcard aan en shop veilig en makkelijk je favoriete outfit op e5.be.

    Liever in één van onze winkels shoppen met je fysieke cadeaubon, maar nadert de vervaldatum? Maak je hierover geen zorgen, e5 is er voor jou. Onze winkelmedewerkers zullen hier flexibel mee omgaan en je cadeaubon accepteren, zodat jij je favoriete outfit kan shoppen.

  • Hoe retourneer ik mijn online bestelling?

    Wij streven naar 100% klanttevredenheid.
    Indien je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen, kan je deze binnen 30 dagen na ontvangst volledig kosteloos naar ons terugsturen.

    Dat kan op de volgende 2 manieren:

    1) GRATIS retour via een e5-winkel in je buurt

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een e5-winkel in je buurt.
    • De waarde van de retour wordt terugbetaald in de winkel.

    2) GRATIS retour via een DPD Pickup Parcelshop

    • Kondig je retourzending hier aan via onze website.
    • Vul de retourbon in en voeg de bon toe aan het pakket dat je terugstuurt.
    • Plak het retouretiket, dat bijgesloten zit bij je pakket, op je retourpakket over het verzendlabel.
    • Geef het pakket vervolgens af in een DPD Pickup Parcelshop naar keuze in BelgiëNederlandLuxemburgFrankrijk of Duitsland.
    • Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, volgt zo spoedig mogelijk de terugbetaling. Hiervan zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.

    De terugzending via een DPD afhaalpunt is volledig gratis. Indien de terugzending via een andere wijze gebeurt, is dit op eigen kosten. 

     

Terug naar overzicht