Retourprocedure

Teruggestuurde Artikelen zullen enkel worden aanvaard door e5 op voorwaarde dat de Consument de Artikelen niet in gebruik heeft genomen.

Voor een retour dient de Consument de volgende procedure te volgen:

Stap 1: De Consument meldt zijn retour online aan via het formulier op de Webshop http://www.e5mode.be/nl/hulp-nodig/retouraankondiging.html

Stap 2: De Consument vult het retourformulier in dat bij Levering ingesloten is.

Stap 3: De Consument verpakt de Artikelen in originele verpakking, volledig met originele etiketten en accessoires. De originele verpakking zorgt er mede voor dat schade tijdens het terugsturen wordt vermeden. e5 heeft het recht om de retour van onvolledige Artikelen (bvb: Artikelen zonder de originele etiketten) of gedragen/gebruikte Artikelen te weigeren.

Stap 4: De Consument geeft de Artikelen die hij retour wenst te sturen, samen met het ingevulde retourformulier af in een e5 winkel of een DPD Pickup parcelshop in België. De actuele lijst van e5 winkels vindt de Consument op http://www.e5mode.be/nl/winkels/, de actuele lijst van DPD Pickup parcelshops in België vindt de Consument op www.dpd.com.

Stap 5: Als de Artikelen e5 in goede omstandigheden bereiken dan zal de Consument binnen de 30 dagen worden terugbetaald. Mochten de Artikelen onvolledig of beschadigd toekomen, dan zal e5 de Consument contacteren.

Mocht de Consument vragen hebben bij de retourprocedure kan hij steeds e5 contacteren op de bovengenoemde contactgegevens.