HET ONLINE STAPPENPLAN

Hoe plaats ik een online bestelling?

1. Log in op je persoonlijk online account of registreer je.
Nog geen account? Lees hier hoe je een persoonlijk account aanmaakt.

2. Indien je jouw naam in de rechterbovenhoek ziet staan, ben je aangemeld op je account. Je kan nu jouw bestelling plaatsen.

3. Ga naar het artikel dat je wenst te bestellen.
Tip: gebruik de zoek- en/of filterfunctie om je gewenste artikel te vinden. Meer info over de filters lees je hier.

4. Selecteer de gewenste kleur en maat. Via de maattabellen kan je zien welke maat je het beste kan bestellen.

5. Klik op de bestelknop, het artikel wordt nu aan je winkelmand toegevoegd.

6. Ga naar je winkelmand, je vindt deze rechtsboven via het icoon van de winkelwagen.

7. Klik op de winkelwagen en klik nadien op ‘naar winkelmand’.

8. Controleer of je de juiste artikelen en de juiste hoeveelheden aan je bestelling hebt toegevoegd.

9. Liever meteen afrekenen? Klik dan op ‘naar bestellen’.

10. Controleer het bezorgadres en kies je verzendmethode. Heb je een kortingscode? Dan kan je deze rechts onder het betaaloverzicht van je bestelling invullen.
Lees hier meer over onze verzendmethodes.

11. Kies vervolgens de gewenste betaalmethode en vul je gegevens in.
Je kan veilig betalen met: Bancontact, Mastercard, PayPal, iDEAL en VISA.

12. Voor het plaatsen van de bestelling moet je akkoord gaan met de verkoopvoorwaarden.

13. Vink het vakje aan en klik op de knop om de bestelling te plaatsen.

14. Je wordt nu doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling kan doen.

15. Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden. Wij hanteren een levertijd van 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling.
Lees hier alle info over het volgen van je bestelling.

Heb je nog vragen?

Bekijk hier de veelgestelde vragen

Hoe maak ik een persoonlijk online account aan?

1. Klik rechts bovenaan op ‘Inloggen’.
2. Klik onderaan het venstertje op ‘Registreer je hier’.
3. Je komt nu op een pagina terecht waar je al je gegevens kan invullen. Vul de gevraagde gegevens in.
Tip: Bij het invullen van je geboortedatum kies je eerst het jaartal, dan de maand en nadien de datum.
4. Klik op de zwarte knop ‘registreren’.
Let op: boven de knop ‘registreren’ staat meer info over onze verkoopsvoorwaarden. Dit vakje moet aangevinkt worden, voor je verder kan gaan.
5. Je online account is nu aangemaakt.
6. Je zal een bevestigingsmail ontvangen met link naar de webshop.

Wat zijn de voordelen van een online account?

Met jouw e5-klantenkaart geniet jij van exclusieve voordelen in je favoriete e5-winkel en online. Je geniet van gratis verzending, je bent als eerste op de hoogte van onze acties, je krijgt persoonlijke kortingen, je kan inspiratie opdoen via onze blog ... Kortom enkel voordelig voor jou!

Meer info 

Hoe vind ik producten?

Gebruik de zoekfuntie

1. Klik rechtsboven op het venstertje naast het vergrootglas, waarin staat ‘Zoek op product, merk of trefwoord’.
2. Vul je gewenste product in.

Gebruik het menu

1. Beweeg met je muis bovenaan over het menu.
2. Wanneer je stopt bij ‘kleding’, openen al onze categorieën.
3. Klik op de categorie die je wil bekijken.

Gebruik de filters

Als je in het menu bovenaan een categorie openklikt, zie je boven de producten onze filters staan. Zo kan je onder andere jouw gewenste maat, lengte, kleur, merk, materiaal, prijs,... aanduiden om gerichter te zoeken.

1. Klik op het pijltje naast de filter.
2. Duid aan welke items je wil zien.
3. Klik op ‘toepassen’.

Hoe voeg ik items toe aan mijn winkelmand?

Je kan op twee manieren items toevoegen aan je winkelmand.

Via een algemene pagina met producten

1. Ga naar de categorie waar jouw gewenste artikel staat.
2. Beweeg met je muis over de foto van het product.
3. Duid de juiste maat aan.
4. Klik op ‘toevoegen’.
5. Het artikel is nu toegevoegd aan je winkelmand.

Via de productpagina zelf

1. Klik je gewenste product open.
2. Kies de juiste maat.
3. Klik op ‘in winkelmand’.
4. Het product is nu toegevoegd aan je winkelmand.

Hoe vind ik de juiste maat?

1. Klik je gewenste artikel open.
2. Klik rechts onder de titel op ‘Maattabel’.

Hoe voeg ik een artikel toe aan mijn verlanglijstje?

Wil je items opslaan voor later? Zet ze dan op je verlanglijstje. Je kan jouw lijstje steeds raadplegen door op het hartje te klikken, dat bovenaan rechts naast je winkelmandje staat.
Je kan op twee manieren items toevoegen aan je verlanglijstje.

Via een algemene pagina met producten

1. Ga naar de categorie waar jouw gewenste artikel staat.
2. Klik op het hartje bovenaan rechts op de foto.
3. Het artikel is nu toegevoegd aan je verlanglijstje.

Via de productpagina zelf

1. Klik je gewenste product open.
2. Klik op het hartje naast de zwarte knop van de winkelmand.
3. Het product is nu toegevoegd aan je verlanglijstje.

Hoe en waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Je kortingscode voeg je toe aan je winkelmand, bij het plaatsen van je bestelling.

1. Klik rechts in de bovenhoek op je winkelmandje.
2. Klik op ‘naar winkelmand’ of ‘naar bestellen’.
2. Klik op ‘Kortingscode’ rechts onder het betaaloverzicht.
3. Vul je code in.
4. Klik op toepassen.

Op welke manier kan ik betalen?

Op e5.be kan je veilig betalen met:

1. Bancontact
2. Mastercard
3. PayPal
4. iDEAL 
5. VISA

Meer vragen over betalen? Lees hier alle info. 

Tussen welke verzendmethodes kan ik kiezen?

Je kan kiezen tussen:

1. Levering op een adres naar keuze (via DPD).
2. Afhalen in een e5-winkel.

Meer vragen over de verzending van je pakket? Lees hier alle info.

Hoe blijf ik op de hoogte van mijn bestelling?

Als de betaling correct is gebeurd, zal er een succespagina worden getoond. Ook zal een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden worden. Wij hanteren een levertijd van 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van jouw bestelling.

Als je hebt gekozen voor levering in een e5-winkel, word je door ons per e-mail geïnformeerd wanneer het pakket voor je klaar ligt in de winkel.

Als je hebt gekozen voor levering op een adres of in een DPD Pickup parcelshop, informeren wij je per e-mail zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten. In deze verzendbevestiging vind je een track en trace link waarmee je je pakket kunt volgen. Je wordt ook via e-mail op de hoogte gebracht door DPD over de bezorging van je pakket.


Geen e-mail ontvangen?
1. Kijk je e-mailadres even na in je account. Misschien staat er een tikfout in.
2. Kijk bij je ongewenste mails. Misschien is je mail daar terechtgekomen.
3. Contacteer ons, dan kijken wij voor jou na of je bestelling gelukt is.

Waar vind ik mijn bestelling terug op mijn online account?

1. Klik rechts in de bovenhoek op jouw naam.
2. Klik op ‘Bestellingen’.
3. Je krijgt nu een overzicht van je bestellingen.

(Hoe) kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen, kan je deze binnen 30 dagen na ontvangst volledig kosteloos retourneren via een e5-winkel naar keuze. Je kan er ook voor kiezen om je pakket kosteloos te retourneren via een DPD afhaalpunt.

Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen, alle geretourneerde aankopen terugbetalen, mits de artikelen ongedragen en onbeschadigd zijn en de prijskaartjes nog aangehecht zijn.

Meer info over retourneren en terugbetalingen

Heb je nog vragen?

Shop je liever online?

Geen enkel probleem, uiteraard is onze webshop nog steeds 24/7 beschikbaar voor jou. Shop gemakkelijk online en laat veilig thuis leveren. Gratis levering vanaf € 25 en gratis retourneren. Wij zijn er voor jou!

Check & reserve

Maak gebruik van onze check & reserve service. Bekijk van thuis uit alvast onze collectie, reserveer online je favoriete item in je e5-winkel en wij leggen het voor jou klaar.